Onderwerp: biscuit..
Hallo allemaal.. Ik ben sinds een weekje of 2 helemaal verslaafd aan taarten en alles wat er mee te maken heeft haha..
Ik wilde voor mijn zoontje een taart maken voor zijn verjaardag (hij is de 25e jarig), en ik vind het zo leuk!!
Ik heb vandaag voor het eerst een taart gebakken van Soezie biscuitmix, en ik moet zeggen dat ie wel wat droog was, maar wel erg lekker.
Ik heb al wat oude berichtjes gelezen en daar staat dat je het dan na het bakken wat kan besprenkelen met water/vruchtensap, maar wat is het beste of het lekkerste
Toen ik de mix in de bakvorm deed lag er maar een heel dun laagje in de vorm, terwijl ik overal lees dat het de bakvorm voor 2/3 moet beslaan.. Nou is het best een end omhoog gekomen, maar de totale hoogte wat denk ik maar een cm of 4 of 5.. Kon hem net 1x doormidden snijden..
Ben dus nog druk aan het expirimenter voor de clownstaart die mijn zoontje voor zijn 4e verjaardag wil
Moet ik gewoon meer mix gebruiken (ik gebruik soezie)?
Hoop dat jullie me kunnen helpen?? Haha, mijn man hoopt dat het snel goed gaat, want hij is mijn proefkonijn, en kan elke keer proeven..
Groetjes Anne-Marie