1

Onderwerp: vulling tips

hoi

ik wil graag grote soezen maken en die dan vullen maar dan niet met de standaard slagroomvulling. de bedoeling is om daarna de soezen te bestrijken met chocolade.
nou staan op deze website werkelijk heel veel vullingen die ik nooit geprobeerd heb dus mijn vraag is: wat lijkt jullie nou lekker als vulling hiervoor. Chocolademousse lijkt mij weer te machtig omdat er ook al chocolade overheel gaat. Tips?????

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: vulling tips

Banketbakkersroom lijkt me lekker :9

3 Laatst bewerkt door amina84 (14-01-2009 19:31)

niemand :(

oeps te vroeg ;)

bakken met Chez-Ami

4

:lol: :lol: :lol:

amandel cream frosting (zoek op cream frosting en dan met amandel essence ipv vanille)

6

verliefdmeiske schreef:

amandel cream frosting (zoek op cream frosting en dan met amandel essence ipv vanille)

is dat deze???

90 g bloem
480 ml melk
400 g ongezouten Boter
400 g fijne kristalsuiker
10 ml (2 tsp) vanille essence

Klop de bloem en het melk samen in een steelpannetje. Aan de kook brengen (goed blijven roeren over de bodem) en 10 - 15 minuten laten doorkoken. Hierna afdekken met bakpapier en af laten koelen tot kamertemperatuur.
Boter flink smeuig en luchtig kloppen. Langzaam de suiker toevoegen en tot slot de vanille. Als alles goed is gemengd de afgekoelde melk/bloem-mix erbij en dan 5 minuten op medium/hoog kloppen. Afdekken en 15 minuten (geen minuut langer!!) in de koelkast.

bakken met Chez-Ami

jaaaa van kadohke, zooo lekker :) :)

8

of slagroom met bananensmaakje erdoor.. heerlijk!