Onderwerp: RVS schaal blokker.
Hallo,
Ik heb net een sla kom van RVS gekocht vd Blokker voor 3,99 van 20 cm. Kan deze ook in de oven?? Wie weet dit uit ervaring misschien???
Groetjes Ingrid.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » RVS schaal blokker.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ik heb net een sla kom van RVS gekocht vd Blokker voor 3,99 van 20 cm. Kan deze ook in de oven?? Wie weet dit uit ervaring misschien???
Groetjes Ingrid.
Jaah, daar heb ik vorige week mijn eerste bolletje in gebakken en dat ging heel goed!
Dat is volgens mij de beroemde (althans op dit forum) Blokkerbol van Le Chef. Die heeft zo'n rubber ring aan de onderkant die niet in de oven kan, maar de kom zelf is er perfect voor. Ik heb het ding zelf nog nooit gezien, dus ik hoop dat ik het goed heb
Er zit geen rubbere ring onder, hij is helemaal zilver...
Maar ik ga het denk ik gewoon maar voorzichtig proberen..
Nee hoor, geen rubber, helemaal RVS . Ik heb de poging ook gewoon gewaagd, Ingrid, maar wel even een 'inlegkruisje' van bakpapier in het bolletje gelegd zodat het biscuit er later weer goed uit zou komen....
Dank je, Joco!!!
Ik ga 'm vh weekend meteen uit proberen!!!
Groetjes!
Trouwens Joco,
Is het die taart van jouw met dat schattige hondje erop??? Super is die geworden, knap werk hoor!!!
Nou Joco, hier is dan mijn eerste bolletje!
Ooh, hij is onwijs leuk geworden! Mooi hoog ook. Ik had er zelf te weinig mix in gedaan dus mijn bolleltje was een beetje plat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » RVS schaal blokker.