Onderwerp: botercreme
Hoi allemaal,
Als alles goed is krijg ik morgen of overmorgen een flinke bestelling van de webwinkel binnen en wil dan natuurlijk ook meteen beginnen met bakken.
Nu heb ik vandaag de hele dag lopen zoeken naar allerlei tips van bakken tot bekleden, maar heb toch nog een vraag.
Ik wil een stapeltaart van dora maken voor mijn dochter haar eerste verjaardag zondag. Nu denk ik dat ik de onderste taart maak van chocolademousse en kersenvulling in chocobiscuit of aardbeien ipv kersen en de bovenste wil ik denk ik maken van lemoncurd en citroenkwark. Zodat er keuze is uit twee verschillende taarten. Maar ik zie in het receptenlijstje vullingen in combinatie met botercreme. Nu denk ik dat dit een hele domme vraag is maar ik ga hem toch voor de zekerheid stellen. Kun je botercreme met elke vulling gebruiken omdat je daarmee de buitenkant afsmeert of smaakt het niet overal bij? Verder las ik dat je lemoncurd in de botercreme kunt doen, maar mag je daar dan ook mee af smeren of alleen vullen?
Waarschijnlijk zal het vast ergens staan, maar ik heb vandaag zoveel info gelezen dat ik het niet meer zeker weet.
Alvast bedankt!