Onderwerp: taartina nergens te koop ....wat nu??
ik heb hier in dorp alles afgezocht maar neit te krijgen, kan ik nu ook gelantine gebruiken?? Wie heeft hier ervaring mee?? Of wie weet waar je het anders kan kopen???
Bedankt voorhet meedenken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » taartina nergens te koop ....wat nu??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb hier in dorp alles afgezocht maar neit te krijgen, kan ik nu ook gelantine gebruiken?? Wie heeft hier ervaring mee?? Of wie weet waar je het anders kan kopen???
Bedankt voorhet meedenken
niemand?????
hoeveel heb je nodig? Ik kan je wel een zakje opsturen. Ik kan alleen nergens meer de rode taartina kopen.
het is denk ik een beetje afhankelijk van wat je wilt maken
Wat is het verschil tussen Dr. Oetker Taartina en Gelatine?
Taartina wordt gebruikt om bijvoorbeeld vruchten af te dekken om zo te voorkomen dat ze uitdrogen. Het is een doorzichtlaagje waardoor de vruchten mooi glazen. Gelatine wordt gebruikt om een taart of dessert op te laten stijven.
hoi, heb vandaag taartina nog in de supermarkt gezien. AH , Jumbo en Bas....
anders heb je mij nog (geintje)
Gelatine werkt absoluut niet hetzelfde. Taartina stolt snel, gelatine moet eerst een paar uur in de koelkast. Als je het wilt gebruiken voor bijvoorbeeld een fruittaart, dan kan gelatine echt niet, dat loopt er zo af.
Toch nog verder zoeken naar taartina, dus. Ik heb ook nog wel wat liggen, wil het morgen wel opsturen? Laat maar weten. Bij verschillende supermarkten hebben ze het bij de bakafdeling liggen...
hoi, heb vandaag taartina nog in de supermarkt gezien. AH , Jumbo en Bas....
anders heb je mij nog (geintje)
bedankt voor je berichtje, ik ga vandaag even naar mijn ouders daar hebben ze een ah, ga gelijk kijken, bedankt!!
hoeveel heb je nodig? Ik kan je wel een zakje opsturen. Ik kan alleen nergens meer de rode taartina kopen.
hoi su@nne, ik ga vandaag even naar mijn ouders om te zien of ze het daar hebben bij de AH, en anders laat ik het je weten, in ieder geval heel erg bedankt!!!!!!!
Joepie ik heb taartina gevonden, hartelijk dank voor julllie reacties!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » taartina nergens te koop ....wat nu??