1

Onderwerp: Ook maar even voorstellen!

Hoi hoi

Hier weer een verslaafde.... Nooit geweten dat ik zoveel lotgenoten heb hihi.
Ik ben Desiree, 24 jaar jong en wonend in Wijchen.
Tijdje terug samen met een vriendin een workshop gevolgd bij Tijd voor Taart.
Daarna helemaal verslaafd geraakt. Toevallig beviel mijn zus de ochtend na de workshop en konden we direct aan de gang. Toen meteen een heeeele grote geboortetaart gemaakt. ( Hij woog 7.5 kg dus dan weet je wel dat het echt een grote was.) Sindsdien nog veel meer taarten gemaakt en nog een workshop gevolgd en nog een workshop gepland staan. Die vriendin van mij en ik hebben al de naam Custom Cakes bedacht en zijn nu rustig aan het kijken of we er misschien wel kunnen gaan maken voor de verkoop. Al meerdere opdrachten staan, maar die zijn voor familie. Wellicht kunnen we het ook voor het echhie gaan doen en er geld voor gaan vragen. Maar nu eerst hier lekker rond snuffelen en heel veel bakken om te oefenen.

Groetjes Desiree

2

Re: Ook maar even voorstellen!

Welkom op deze gezellige site. Veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Welkom :)

4 Laatst bewerkt door Custom Cakes (13-01-2009 13:21)

dank jullie!
Meteen aan jullie een vraagje....
Binnenkort mag ik taarten maken voor het kraamfeest van mijn zus. ( 120 personen )
Nu ben ik een lijst aan het maken wat ik daarvoor allemaal nodig heb.
Bij tabellen heb ik al een lijst gevonden wat ik aan biscuitmix en marsepein nodig heb, maar kunnen jullie mij misschien vertellen hoeveel botermix ik nodig heb?
Ik heb bakvorm 26 cm 24 cm en 16 cm en dan de "echte"deep round Cake Pan 20 cm.
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoeveel botermix ik ongeveer moet aan maken per formaat? Weet dat dit natuurlijk ook ligt aan het aantal lagen etc. maar gewoon globaal.

groetjes

5

Geen idee maar je kan ook altijd wat je over heb invriezen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

oke dank je wel!!!