1

Onderwerp: weer eens wat anders: Bossche bollen!!!

M'n man is jarig en hij koos Bossche bollen.Daar zeg ik geen nee tegen!

De kleine soezen(al gevuld) had ik nog in de vriezer liggen,vandaar dat de chocolade wat dof kijkt.Ik heb ooit het recept voor de chocoladeglazuur bij de topic cakeballetjes gezet.Een aantal dames vonden dit geen fijn recept.Nu had ik vandaag 1st chocoladeglazuur gemaakt met andere repen(45% cacao),deze was niet te eten en erg korrelig.Daarna nieuwe repen gehaald met een hoger cacao gehalte(65%) en toen was het goed.Als de glazuur vloeibaar is dan is ie wat korrelig,maar als de chocolade uitgehard is proef je dat niet.

http://i41.tinypic.com/1zvy7t3.jpg

http://i40.tinypic.com/v78p6e.jpg

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

2

Re: weer eens wat anders: Bossche bollen!!!

Hmmmm heerlijk.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Jummie!!!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Oh dat ziet er lekker uit! Mijn man is ook helemaal gek op bossche bollen dus dat is wel een idee om te maken als hij weer jarig is.

5

Ziet er lekker uit, ik vind zelfgemaakte ook altijd het lekkerst :)

6

Mmmm, lekker.

Groetjes, Elly

7

Jammie jammie...mmmmmmmmmmmm

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Lekker! Ik ben gek op Bosche bollen, maar die uit de winkel vind ik meestal te droog. Goed idee om ze zelf te maken, ik ga straks het recept voor het chocoladeglazuur opzoeken en opslaan!

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

het water loopt me in de mond jammie

10

:9 jummie :9

Groetjes Janny

11

ziet er lekker uit hoor! trouwens anne-marie heb je ook 't recept van de soezen en werkwijze en de choco erover voor me? als je dat zou kunnen mailen ofzo? :D

~I Make: Angel Food Cakes~

12

AngelCakes schreef:

ziet er lekker uit hoor! trouwens anne-marie heb je ook 't recept van de soezen en werkwijze en de choco erover voor me? als je dat zou kunnen mailen ofzo? :D

Natuurlijk!Ik zal het morgen of anders in het weekend ff inscannen en doormailen.Ben nu nogal grieperig... :( Ga lekker m'n bedje in.
Het recept komt trouwens uit het boekje Gebak van blue band,daar staan heel veel lekkere recepten in. :P Vooral de banketbakkersroom,hij is wel erg bewerkelijk... maar dat is ie wel waard. (vind ik :) )

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

13

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:9

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

14

Lekker!!!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

15

jammie jammie ziet er lekker uit

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl