Onderwerp: advocaatroom met......?
Nou wie heeft er een idee? Wat past er bij advocaatroom....gewoon jam??
Ik ben echt even ispiratie loos. Helppppp
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » advocaatroom met......?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou wie heeft er een idee? Wat past er bij advocaatroom....gewoon jam??
Ik ben echt even ispiratie loos. Helppppp
Nog niemand??? Zelf nog even gezocht bij de recepten,dan kom ik bij lemoncurd.Maak je dat gewoon van halvarine of boter uit een pakje??Help??
Iets met chocola??? Of gewoon slagroom? K Weet t niet hoor, begin nog maar net..!
bbr of slagroom is goede optie idd..
Nog niemand??? ??Help??
ehh zolang stond je vraag er nog niet hoor
geef mensen a u b wel even de kans om het te lezen... en niet iedereen die het leest weet een antwoord dus kan even duren
Advocado en banaan samen lijkt me ook wel lekker maar dan moet je wel graag banaan hebben natuurlijk!!!!
Ik heb een keer advocaatslagroom gekombineerd met chocolademousse. Echt heerlijk!
Je moet maar van advocaatroom houden...persoonlijk ben ik er zelf absoluut niet "Fan" van zeg maar...rare bijsmaak en een beetje wrang...
Maar ik denk dat chocomousse heel goed erbij kan als tegenwicht
bokkepootjesvulling! MMMH, heel lekker bij advocaat!
op t&t heb ik meegedaan met een taart gevuld met tokkelslagroom met stukjes sinaasappelvruchtvlees en sinaasappelcurd. is bij de juryleden in de smaak gevallen.
(tokkelroom is advocaat, maar dan minder alcohol).
Nog niemand???
Na 10 minuten???
hahahaha lise ik lig helemaal krom hier van je tokkelroom hahahahahaa
vind hem echt leuk klinken, die kon ik nog niet tokkelroom
hoe verzinnen ze zulke namen hihihi
Ben ik weer even zelf,heel erg bedankt voor jullie tips,hier kan ik wel wat mee.En ja sorry ik was inderdaad een beetjes snel terug,maar ik had niet zo naar de tijd gekeken en dacht dat het later was. Sorry daarvoor.Binnen 10 minuten is het ook wel wat snel om een reactie te verwachten!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » advocaatroom met......?