Onderwerp: mega mindy masker hoe?
Ik wil graag voor mijn dochter dr verjaardag een mm taart maken met zo'n masker. Kan iemand mij vertellen hoe je die maakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » mega mindy masker hoe?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag voor mijn dochter dr verjaardag een mm taart maken met zo'n masker. Kan iemand mij vertellen hoe je die maakt?
Dit is van Annemieke van het forum
Hier is ook de link
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=42089
Voor de liefhebbers die willen weten hoe dit masker gemaakt is zal ik het proberen te omschrijven.
ik heb het masker uitgeprint op internet en net zoals je een puzzelplaatje maakt in een plastic mapje gelegd. De extra kopie uitgeknipt en op de fondant (met tylose) gelegd en uitgesneden. Onder het bolle gedeelte van het masker een klein rond kommetje gezet. De neus er een beetje ingeknepen en zo laten drogen. Het roze randje om de ogen er als een sliertje omheen gelegd. De zilveren pareltjes er meteen ingedrukt (voor dat het fondant te droog werd). Toen het droog was met dustingpoeder van Stephen Benison afgepoederd in het midden. De spullen van Steve Benison verkoop ik zelf, dus kon ik ze mooi uitproberen.
De truc is wel dat je dit masker een aantal dagen van te voren maakt, anders droogt het niet op tijd. Ik wilde het masker rechtop hebben staan, dus flink wat tylose erin!
Succes!!!
groeten Annemieke
Cake It
Hartstikke bedankt Brigitta. Dat masker bedoelde ik ook, vond ik de mooiste, heb alle reacties nog wel gelezen, alleen pag. 2 niet, daar stond ie. toppie, bedankt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » mega mindy masker hoe?