1

Onderwerp: Help hond heeft biscuit opgegeten

Hij vond hem schijnbaar erg lekker, maar heb inmiddels al een nieuwe gebakken alleen is mijn vraag nu hoe lang moet zo´n biscuit afkoelen eer je hem kan vullen????

Heb hem voor vanavond nodig en wel voor half 7, dan moet de taart kant en klaar zijn.
De vulling is bokkepootjes en ik werk hem af met gesmolten chocolade

Wie weet het?

Karin

Pluk de dag.... want het kan zomaar anders zijn!

2

Re: Help hond heeft biscuit opgegeten

:lol: sorry :lol:

Nu even serieus: zodra het afgekoeld is, een uurtje ofzo, dan kun je hem verder verwerken. Beter is om een biscuit een dag te laten rusten maar dat gaat in dit geval niet meer :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Je kunt 'm even in de vriezer leggen, want als je hem snijdt voor hij helemaal is agekoeld gaat het helemaal opfrommelen :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Adrienne schreef:

Je kunt 'm even in de vriezer leggen, want als je hem snijdt voor hij helemaal is agekoeld gaat het helemaal opfrommelen :)

De taart is  nu 15 min uit de oven, moet ik hem meteen in de vriezer zetten nu en hoe lang zou jij het doen?

5

kirmar schreef:
Adrienne schreef:

De taart is  nu 15 min uit de oven, moet ik hem meteen in de vriezer zetten nu en hoe lang zou jij het doen?

ja hoor dat kan best, minder goed voor de vriezer maar je taart kan er zeker tegen.

En een tipje voor de volgende keer, na het bakken een nachtje in de vriezer, laten ontdooien in de zak en dan is ie en lekkerder en beter te snijden.

6

isabel-le schreef:
kirmar schreef:
Adrienne schreef:

ja hoor dat kan best, minder goed voor de vriezer maar je taart kan er zeker tegen.

En een tipje voor de volgende keer, na het bakken een nachtje in de vriezer, laten ontdooien in de zak en dan is ie en lekkerder en beter te snijden.

Dat had ik ook gedaan zodat ik meer tijd had vandaag maar die stomme hond heeft dat biscuit opgegeten vandaar....... Maar ik heb de biscuit al in de vriezer zitten en ga hem er zo straks uithalen en dan vullen

Maar iedereen bedankt voor de tips!

Gr. karin