1

Onderwerp: Tips gevraagd van ervaren bob de bouwers makers

Ik moet dus over 14 dagen een Bob de bouwer taart maken voor mijn zoontje die 4 jaar wordt en ben heel erg op zoek naar boetseer hulpjes hoe je Bob maakt en de rest van zijn maatjes .
Hoop dat ik met jullie hulp een hele leuke taart kan maken.
Ik heb al van iemand van het forum een Bob boetseer tekening gehad maar misschien hebben jullie nog meer voor mij echt alles is welkom!!

Ik wil het liefst een grote taart maken met 2 lagen 3 is een beetje teveel ben ik bang want ben net begonnen en heb nog nooit meer dan een laag gemaakt maar wil het wel graag proberen
Ik weet dat je met behulp van kleurplaten puzzelplaatjes kan maken maar wil het liefst echt boetseren.
Ben wel een beetje handig met boetseren dus dat gaat vast wel lukken

Kunnen wij het maken ...nou en of!!

Alvast bedankt!!
Groetjes Natacha

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

2

Re: Tips gevraagd van ervaren bob de bouwers makers

Ik probeer de zoek functie te gebruiken maar om de een of andere reden werktdie niet bij mij krijg niks te zien of ik doe iets verkeerd .
Wel zo handig die zoekfunctie zal vast niet de eerste zijn die een Bob de Bouwer taart gaat maken (:

3

ik heb ale ens een bdb taart gemaakt.zie mijn site. en in de taartenparada staan een hele hoop bdb taarten

4

Hoewel de zoekfunctie inderdaad niet het meest stabiele onderdeel van deze forumsoftware is, doet de zoekfunctie het bij mij gewoon hoor? Je moet alleen niet zoeken op bob de bouwer maar op bob AND bouwer (zoeken op de werkt niet). En als je dan ook nog per rubriek zoekt ipv over de hele site, dan lukt het helemaal :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Jaa gelukt!!
Staan inderdaad veel Bob de Bouwer taarten zeg.
Daar kom ik gelukkig een heel eind mee.
Ik hoorde al dat Bob de bouwer beetje geweest was maar mijn zoontje is er nu helemaal weg van.