linda1 schreef:Freya schreef:Begrijp ik nou goed dat je in dat recept van Lady Sharon alle ingredienten met de mixer mengt? Dus ook de bloem + bakpoeder?
Zo ja, dan ga ik dat toch ook eens proberen. De keren dat ik geprobeerd heb biscuit te maken zonder mix (volgens recept van deze site) zakte de substantie geheid in als ik de bloem erdoor spatelde, hoe voorzichtig ik dat ook deed. Dus als dit recept dat niet voorschrijft en het met de mixer kan zou ik dat zeker willen proberen!
Ik heb de bloem en de bakpoeder erdoorheen gespateld zoals lady sharon ook schreef.
O, ok. Ik meende uit het bericht van witje75 te begrijpen dat ook de bloem + bakpoeder er met de mixer doorheen konden worden gemengd.
Dat met de hand spatelen heb ik nu een aantal keren geprobeerd, maar zoals gezegd zakt dan mijn mooie luchtige eiermengsel volledig in en heb ik vervolgens een kapsel van 2 cm hoog.
Ik doe steeds enkele lepels bloem in de kom en spatel die er helemaal door voordat ik de volgende erbij doe. Uiteraard van tevoren gezeefd.
Iemand enig idee wat ik nog fout zou kunnen doen? Zou best graag ook kapsels willen kunnen maken volgens authentiek recept, maar kan het totnogtoe alleen maar met de webshopmix
.