1

Onderwerp: ook nieuw hier

Hallo allemaal,

Als eerste moet ik zeggen, wauw wat maken jullie allemaal mooie taarten, cupcakes en koekjes, helemaal geweldig !!
En dan zal ik me even voorstellen; mijn naam is Carin en was tot voor kort eigenlijk alleen een gretige afnemer van taartjes. In het verleden heb ik wel regelmatig kwark- en monchoutaarten gemaakt, ook lekker maar wel een beetje saai op den duur. Mijn zusje heeft voor haar verjaardag meestal een taartje van mijn tante in huis, hele mooie en lekkere taarten. Ik dacht zoiets ga ik ook in huis halen als we een verjaardag hebben (en dat is regelmatig, 4 kinderen!), maar waar wij wonen is zoiets niet te krijgen. Voor de kerst had ik een kookblad gekocht, en daarin stond hoe je zelf een mooie taart met fondant kon maken. Dat ben ik dus ook gaan proberen, inmiddels ben ik echt verslaafd geraakt en heb er al een aantal gemaakt, het lukt best goed moet ik zeggen.

Groetjes Carin

Groetjes Carin
CakeSensation

2

Re: ook nieuw hier

Welkom op dit te gekke forum :)

3

Welkom op deze site. Veel bak en decoreerplezier en showen die taarten he?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Hoihoi,leuk dat je ook bij dit forum bent,om te vragen,te showen,te lezen,genoeg tedoen,maar wel zelf ook je taartjes maken he,je zit zo weer een paar uurtjes op het forum,tijd vliegt voorbij hier.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl