Onderwerp: hey hey allemaal
hey hey allemaal, ik ben sinds net lid van deze ( volgens mij) geweldige site, en maar meteen even beginnen om mezelf voor te stellen!
Ik ben Daisy, 25 lentes jong, ben getrouwd met Paul en samen wonen wij met onze dochter Yara die 18 januari 1 wordt in het limburgse Roggel. In maart verwachten we ons 2e meisje gezond op de wereld te gaan zetten.
Ik werk als zelfstandige ( heb een massagepraktijk ) en in mijn vrije tijd ( de weinige die ik nog over heb ) ben ik het liefste creatief bezig, het liefste zou ik soms snachts om 1 uur als ik weer niet kan slapen nog iets uit gaan spoken!!!
het idee om een taart te gaan decoreren, zit al langer in mn koppie en elke keer stel ik het uit of komt het er niet van, heel erg jammer, dus ik heb gisteren eindelijk eens de stap gezet en hier op de webshop wat basis dingetjes besteld en ga gewoon beginnen!!!!, ondertussen al veel how-to's gelezen en veel voorbeelden en filmpjes bekeken, dus we gaan het nu gewoon proberen ( wil wel binnenkort een workshop gaan volgen om de prinsestaarten te bakken, ik zal moeten met 2 meiden he ).
Ik hoop hier nog veel te leren en gezellige dingen te lezen, en natuurlijk zelf de creaties te kunnen showen!!
Als er nog iemand beginnerstips heeft; alles is welkom
Liefs Daisy