1

Onderwerp: 18+ taart voor een vrouw

Mijn schoonzusje is bijna jarig en ze zei me gekscherend dat ze ook een taart voor haar verjaardag wilde, maar dan wel een pikante. Nu zijn er genoeg taarten voor de vrouwen en zie ik ook wel wat bedtaarten, maar vroeg me af of er nog meer te maken. Een geslachtsdeel vind ik niet leuk, ik ben op zoek naar wat bijzonders Mijn fantasie is nog niet zover, moet het nog een beetje van de idee

Re: 18+ taart voor een vrouw

geslachtsdelen vinden ik ook altijd stom, maar misschien een vibrator???? Daar kan je toch gebhoorlijk wat mee! :lol:

Verder tsja... wij vrouwen zijn wel lastig he....?
Of een torso, maar die zie je ook wel vaker....
Of een torso van de achterkant, dus de bovenkant van de rug en dan mooi de spieren uitwerken!! HMMM..... 

Anders moet je voor inspiratie even kijken bij de naughty boeken van debbie brown, op haar site staan plaatjes van alle taarten

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

een torso van een lekkere gespierde man?

4 Laatst bewerkt door Tom Poes (08-01-2009 19:12)

Hier even kijken?
Of Hier?
En dit is ook nog een inspiratiebron! :Y!

Genoeg ideetjes?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Tom Poes schreef:

Hier even kijken?
Of Hier?
En dit is ook nog een inspiratiebron! :Y!

Genoeg ideetjes?

ow ja goed dat je die links erin hebt geZet! had ik ff geen tijd voor! en geen zin in!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Dank voor het zoeken :-), hier kan ik wel wat mee denk ik. Best moeilijk eigenlijk om iets sexy voor een vrouw te vinden, wat ik ook nog leuk vind om te maken en nog belangrijker niet te moeilijk is om te maken. Denk toch dat ik op zoek ga naar een torso, beetje gespierde man met een open spijkerbroek ofzo.