1

Onderwerp: Weer een taartenbakster erbij...

Hallo allemaal..
Ik ben Anne-Marie, 33 jaar, en ben helemaal aangestoken door het taartenbakvirus.. Mijn oudste zoontje word deze maand 4 jaar en ik was op zoek naar een leuke speciale taart.. Ik kwam op deze site terecht en dacht (net als vele van jullie las ik..) Waarom ga ik het niet zelf proberen?
Mijn man zag de bui al weer hangen want ik sla dan altijd compleet door haha, en ben er constant mee bezig..
Heb al mijn spulletjes vandaag binnengehad, en ga van het weekend druk aan de slag..
Zal hier ook wel regelmatig op het forum te vinden zijn (met vele vragen wellicht??)
Groetjes Anne-Marie

2

Re: Weer een taartenbakster erbij...

Welkom op dit super leuke forum...En veel plezier met het maken van al je taarten!!

3

Welkom :)

4

Welkom en ik kan je zeggen,erg verslavend hoor,taarten maken en decoreren,jij hebt je spulletjes binnen,dus ik zou zeggen,heel veel plezier,en showen he?

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

5

Welkom. Veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Hoi allemaal, nu snap ik eindelijk hoe ik mezelf kan voorstellen ben niet zo goed met computers sinds kort ben ik ook besmet met het maken van taarten en ben ik zelf ook aan de slag gegaan is zeker niet makkelijk maar wel erg leuk zit ook vaak te kijken wat jullie wel niet allemaal maken maar dat is nog wat te moeilijk maar ik ga zeker verder oefenen als het goed is komen van de week mijn bestelde spullen ik hoop dat het aankomt wij wonen in denemarken en daar is op dit gebied nog niet zoveel te krijgen en als je het kan kopen dan kost het wel een hoop. wij hebben 3 kinderen 1 van 5 en 1 van 4 en 1 van 4 maanden dus dit kost ook veel tijd verder maak ik ook graag kaarten dus ik knutslel graag verder hebben wij een boederij waar we veel dieren hebben ook hobby dieren dus je ziet ik verveel me nooit eigelijk zijn de dagen te kort ik hoop nog veel taarten te kunnen gaan maken en ik hoop dat ik nog veel ideeen mag opdoen op deze site. groetjes jennifer