1

Onderwerp: hoi, even voorstellen...

Ik zit al een tijdje mee te kijken op deze site: wat maken jullie geweldige taarten!!
Ik vond het nu hoog tijd worden om mezelf voor te stellen, ik ben Mariska, ben 33 jaar oud en trotse moeder van 3 kids: mijn oudste is een kereltje dat zaterdag 9 word, mijn middelste is een meisje van 7, en de jongste is een knulletje van 4 jaar.
Ik ben nu al druk in de weer om plaatjes van fondant te puzzelen voor de taart en cakejes voor zaterdag. Zal proberen om deze taarten een keertje te showen.
Ik heb als beginneling (van dit soort taarten, heb alleen nog maar slagroomtaarten gemaakt), best wel wat vraagjes, en volgens mij zit ik op de juiste site voor de antwoorden.
Maar ik vond dat ik me eerst maar eens voor moest stellen, dus bij deze heb ik dat gedaan.
Nog even voor iedereen: complimenten voor de supermooie taarten, ik hoop dat ik ooit ook iets in die richting mag maken!!!

Groetjes van Mariska.

Mijn taartjes kun je hier bekijken:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DN4OYRM3-D.jpg

2

Re: hoi, even voorstellen...

Hoi Mariska...welkom op dit oer gezellige en verslavende forum...wens je veel plezier met bakken en decoreren...laat je ons wel je creaties zien?...veel veel veel en veeeeeeeeeel oefenen en je zal op een dag ook van dit soort taarten kunnen maken ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom Mariska! Er is hier inderdaad erg veel te vinden, neem een dagje vrij en duik erin ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Welkom hier. En veel decoreerplezier

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom :)

6

welkom mariska!
Mocht je toch nog vragen hebben en je kan ze niet op het forum vinden, mail maar gerust... we zijn er om je te helpen.
Veel bakplezier en welkom bij de taartenclub :)