Onderwerp: Gelukkig Nieuwjaar en geboortetaartje(1e keer)
Zo ik stond voor de klus mijn eerste geboortetaartje te maken, ik had zoveel plannen en idee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gelukkig Nieuwjaar en geboortetaartje(1e keer)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo ik stond voor de klus mijn eerste geboortetaartje te maken, ik had zoveel plannen en idee
Wat een scheetig geboorte taartje...en wat een leuke Happy New Year taart 
wat een leuke taartjes.. en oud&nieuw taart is zeker zeer goed gelukt.. waar heb je die letters mee gemaakt?? ( als ik zo vrij mag wezen
)
waar heb je die letters mee gemaakt?? ( als ik zo vrij mag wezen
)
ben ik ook benieuwd naar!!!!
Ja dat was een hoop kunst en vliegwerk. Ik doe ook aan scrapbook en daar heb ik dat alfabet van, dat heet coluzzle, dat snij je dat uit met een speciaal zwenkmesje. Nu dacht ik dat wel even te kunnen gebruiken, dus goed schoonmaken en laten drogen, tussen al die randjes en snijden maar, speciaal een nieuw mesje aangeschaft, maar dat ging er moeizaam. Dus de letters en het fondant gedrukt en ze daarna met een gewoon mesje uitgesneden. Pfff kost me zelfs moeite om het uit te leggen, hoop dat jullie het een beetje snappen!
Ik kan zo snel geen plaatje vinden, maar als je bij google coluzzle intikt, kan je zien hoe het eruit ziet!
Mooie geboortetaart en je letters zijn indd super.
Een lief geboortetaartje!! De nieuwjaarstaart is heel erg mooi!!
Prachtig allebei. Hoe heb jij dat schattig schoentje gemaakt, die vind ik zo geweldig.
Heel mooi gemaakt en wilde ook al vragen naar die mooie letters, maar weet dat inmiddels al.
Wat een lief taartje!
Hele mooie taarten.
2 mooie taaren heb je gemaakt.
Heel lief geboortetaartjes, ook ik vind de letters erg leuk!
mooi zeg!
Prachtig allebei. Hoe heb jij dat schattig schoentje gemaakt, die vind ik zo geweldig.
Dat schoentje heb ik via via via de mail gekregen, dat is het schoentje wat hier al meerdere keren afgebeeld staat op taarten, maar dan groter. Ik heb het patroon verkleind. Als je wilt kan ik het naar je doormailen.
En bedankt allemaal voor de leuke reakties.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gelukkig Nieuwjaar en geboortetaartje(1e keer)