1

Onderwerp: nog een startende taartenbakster

hoi,
Ik ben Annemarie en kijk al een tijdje mee met deze site. Heb me een paar weken geleden als lid aangemeld en eerst wat vragen gesteld. Dat hoort erbij als je start :)
Verder heb ik me al eens over wat taarten uitgelaten. Ik vind ze echt elke keer weer prachtig. Ik hoop ook van de mooie taarten te kunnen gaan maken. Jullie geven in ieder geval veel inspiratie.
Ik heb twee workshops gevolgd. Nu heb ik er een zelf gemaakt en die heb ik al bij de parade neergezet op 1e kerstdag. Ja ik durf het ;)
Nu heb ik zonet een taartje voor morgen gemaakt, nou je het kapsel kan, in een kleine rvs schaal van action.Die probeer ik vanavond op te maken. Er gaat in ieder geval chocolademousse en kersencompote in. Verder nog even bedenken hoe ik het ga afmaken.
Ik ga de site actief volgen.
groetjes Annemarie

2

Re: nog een startende taartenbakster

welkom!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Welkom en veel plezier!

4 Laatst bewerkt door Pooh (03-01-2009 21:38)

Welkom! je taart klinkt in ieder geval al erg lekker, goede keuze ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

een medezoetermeerse leuk, en vooral welkom!!! waar heb jij je workshops gevolgd? bij een van ons? ben altijd erg benieuwd. als ik je ergens mee kan helpen moet je het maar zeggen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

hoi,

ik ben een keer bij wendy geweest, dat was een vrije invulling van de avond. Helemaal leuk. De tweede heb ik gepuzzeld in Voorburg bij Marjolein.
Nu ben ik wat aan het uitproberen. Ik ga de 28e februari naar een freubeldag in het westland. Lijkt me leuk. Dan wil ik een geboortetaart ( lijkt me best moeilijk :( ) gaan maken. Ik zag dat er nog iemand uit zoetermeer naar toe gaat.

7

Hey Annemarie...welkom op dit gezellige en leerzame forum...het is altijd leuk om iemand uit Zoetermeer (mijn thuishaven :D ) hier op het forum tegen te komen...wens je veel bak en decoreer plezier ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Welkom op deze gezellige site.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Welkom :)