1

Onderwerp: van wie kan ik een etagere of standaard lenen (3 laags-bruidstaart)

voor 21 januari mag ik mijn eerste bruidstaart in opdracht maken. Het wordt een drielaags bruidstaart, het Bruidspaar wil de taarten graag in een etagere of standaard (boven elkaar) ivm de opmaak van de bovenkant . nu wordt dit mijn 6e taart en heb nog niet zelf zo'n standaard. daarom de vraag of ik hem van iemand mag lenen (omgeving Flevoland of het Gooi)
zou ik superblij mee zijn!

2

Re: van wie kan ik een etagere of standaard lenen (3 laags-bruidstaart)

bij de blokker heb je een vrij eenvoudige 3 - laags etagiere..

Ik heb hem hier ook laatst voorbij zien komen eens kijken of ik de foto nog kan vinden

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

gevonden... ik heb hem zelf ook.. het lijkt een niet al te stevige etagiere maar hij wordt beter als je er iets opzet..

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=18858

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

4

dat zou opzich wel een optie zijn inderdaad, maar is hij nog te koop? ik heb hem nml nog nooit gezien bij Blokker

5

ik zag hem vanmorgen nog bij de blokker in Almere haven staan.

6

Als je kijkt in de rubriek vraag en aanbod, staat daar een etagere in de aanbieding bij de action. Misschien heb je daar wat aan?

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook