1

Onderwerp: spoed,spoed, mascarpone!

hallo mensen,ik moet vandaag 35 gebakjes maken,onverwacht, en nou heb ik natuurlijk niet genoeg jam in huis,is mijn vraag,kan ik dit ook mixen met ananas-taartvulling (soezie)?
Ik bedoel voor de mascarponevulling.
Als iemand het weet, heel graag een berichtje,ALVAST BEDANKT !!

2

Re: spoed,spoed, mascarpone!

Zit zoiets in een blikje of potje? (ik ken het niet namelijk). Zo ja: dan kan het volgens mij wel, Lijkt me dan zelfs een lekkere frisse vulling :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

de ananasvulling zit in een pot en lijkt zo te zien op jam,ik heb ook nog vlaaivulling van Jonker Fris,maar normaal gebruik ik dat nooit,dus heb geen idee.

4

Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Kersenvlaaivulling wodt ook veel gebruikt dus waarom geen ananas. Lijkt mij inderdaad lekker fris. Uit nood worden vaak de lekkerste ideeen geboren. Als je gewoon een dijkje botercreme spuit kan er toch niks fout gaan.
Succes en laat je nog even weten of het lekker was
Groetjes mirjam

5

Hoi Mirjam,sorry voor de late reaktie,maar ik had een beetje mascarpone gemengd met de ananasvulling en het was geen succes.
De vulling was erg flauw van smaak en miste dat fris-zure van jam o.i.d.
Gelukkig heb ik een buurvrouw die eraan gewend is dat ik op de gekste tijden de idiootste dingen kom vragen,dus toch maar de jam geregeld (haha) en de missie was weer gered!
Groetjes, Greet.

6

Haha, heb je er toen 36 gemaakt en eentje aan de buuf gegeven? ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Nee Marianne, mijn buuf is geboren in Zuid-Afrika en wordt helemaal sentimenteel over koeksisters,sinds ik die voor haar maak,kan ik een potje breken,haha.

8

Daar heb je buurvrouwen voor, toch? Geen ananas dus, weten we dat ook weer
Gr Mirjam