1

Onderwerp: 3d puzzelen

Heb zoveel mooie creatie's gezien met 3d plaajes en is toch wat mooier om te zien dan platte puzzels.. ik heb op youtube het filmpje al gezien van die mevrouw die die draak deed...en daar heb ik al erg veel aan gehad en van op gestoken... nijn vraag is of iemand nog meer tips heeft of sites waar ik wat kan zien hoe en wat het precies in zijn werk gaat..
alvast bedankt
groetjes
Conny4u

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: 3d puzzelen

Wat mij altijd helpt is een plat stuk fondant (dun uitgerold) uitsnijden in precies de vorm van de hele puzzel en dat te gebruiken als ondergrond. Daar dus als het ware de puzzel op bouwen! Je moet dan de buitenste "stukjes" wel aan de randen iets groter snijden en dat over de platte "ondergrond" heen vouwen als het ware. Zo zie je de ondergrond dus niet!

Succes

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

3

dingen die je opgehoogd wil hebben voor het 3D effect, kun je boetseren en erop leggen, of als je geen naden wilt zien een lapje nemen en het 3d effect eronder aanbrengen ..hmmm snap je ehm nog?

4

kijk dat zijn nou al ideetjes waar ik wat mee kan..
alvast bedankt...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com