Onderwerp: choc heaven

heeeeeel veeeeeel chocolade
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » choc heaven
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mmmmm die ziet er erg lekker uit 
Hier krijg ik nou zo'n trek van en dat terwijl ik net mijn avondeten achter de kiezen heb.
Ziet er overheerlijk uit!
lekker!!! Hoe heb je dat erboven op gedaan?
Wouw, als ik mijn ogen sluit proef ik hem, mmmmm
lekker!!! Hoe heb je dat erboven op gedaan?
dat wil ik ook weten!!
Ziet er
heerlijk uit!!
Jammie jammie...die lijkt me echt supperrrr lekkerrrr!!!
je moet een marmeren plaat in vriezer leggen een paar uur, dan chocolade au-bain-marie smelten, dat snel uitsmeren op ijskoude marmeren plaat. en dan heeeeeel snel met een palet mes eronder gaan (onder de chocolade) om het los te maken van de marmeren plaat. en dan met de hand vormen zoals je het wilt hebben.
een tip, als het mislukt, gewoon opnieuw beginnen, dus plaat weer in vriezer, hetzelfde chocolade opnieuw au-bain-marie smelten en weer uitsmeren. Gewoon vaak proberen, gaat steeds makkelijker.
Ziet er geweldig lekker uit.
Mjammie!!!!!!!!!
ook op mn to do list:P
Bedankt voor de diepvries tip!
* stelt tom tom in op Eindhoven en is vertrokken *
Jummie!!!!
ziet er heerlijk uit, wij vrouwen hebben wat met chocola:)
slik.... ik heb trek.......
Gelukkig heb ik geen marmeren plaat, dat is pure zelfbescherming, als ik dit zo zie...
* stelt tom tom in op Eindhoven en is vertrokken *
Jummie!!!!
HA HA HA HA!!!
Vergeet ik te zeggen dat het er TE lekker uit ziet, heb net een uur in een chocoladeboek liggen lezen, met zoveel lekkere dingen dat ik niet weet waarmee te beginnen.
Dat ziet er wel heel verleidelijk uit zeg!!
Ohw wat fout...............zoooooooooooo lekkerrrrrrrrr

OOOOWwwww!! Ik had eigenlijk gedacht alles in de parade over te slaan ( geentijdgeentijdgeentijd), maar met deze titel MOEST ik gewoon even kijken : Wat heerlijk!!!
Dat ziet er super delicious uit!!
Ziet er heerlijk uit.
Moet dat perse op een marmeren plaat? Of kan dat ook op een grote egale badkamer tegel?
dat denk ik wel, tenminste als de tegel tegen vriezen kan. Het gaat erom dat het warme chocolade op ijskoude ondergrond komt en daardoor heel snel stolt. Je moet dan wel super snel met je palet mes onder het chocolade komen.
Oke, weet niet hoe mijn vriend zal kijken als ik een tegel in de vriezer doe maar dat nemen me maar voor lief. Nu nog even een excuus zoeken voor een taart. Hmmmm. Moet je de tegel/plaat eigenlijk invetten?
Wat voor taart is dit eigenlijk?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » choc heaven