Onderwerp: Whoaa...het is de Zuidamerikaanse ZalmBaarsForel......Tonijn :S

Voor een vriend die vandaag 44 is geworden en waarvan de passie vissen is. Zijn motto is echt; mocht je me missen dan ben ik vissen. Gisteravond nog snel in elkaar geflanst na een paar wijntjes te hebben genuttigd omdat plots andere vrienden op de stoep stonden. Volgende x pak ik het wel anders aan en ga hem dan in de barbie mold bakken (die andere pan dan waarvan ik nu even niet op naam kan komen), als je dan door de helft snijdt dan heb je gelijk volgens mij 2 goede helften en hoef je er niet al te veel meer vanaf te snijden om het model te krijgen. Hij moest nou gesneden uit hoekig kapsel en dan gaat er toch wel veel verloren. Om de schade beetje te beperken is ie dus wat hoekig gebleven. Hij had nog wel meer kunnen worden opgeleukt. Maar Gerrit was hier vanochtend vroeg en heeft hem dus allang gezien en ik had gisteravond geen zin meer. Hij vind hem pr8ig en daar gaat het om.
Plaats um puur voor fun hoor want het is niet 1 van mijn mooisten maar ik heb er zelf wel lol om en het was weer es een leerproject.
Verwacht dat ie heerlijkst is want hij is lekker gevuld met citroen kwark en lemoncurd.
Tips en commentaar welkom
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

)