Onderwerp: mijn eerste taartjes
Hoi allemaal!
Bij deze dan ook maar 'ns mijn eerste taarten. Het kan nog een stuk beter, maar ik vind ze wel hartstikke leuk om te maken
en sinds ik ook een 'Kennie' heb is 't nog leuker natuurlijk
ik vind al jullie taarten ontzettend leuk en kijk ook bijna iedere dag even
als jullie nog tips hebben, vooral voor het strakker krijgen van de taarten, graag!!
deze eerste is bekleed met mmf, en gevuld met bbr en aardbeienjam. gemaakt in een grote blanda schaal.
deze voor sinterklaas, een dikke piet (naar voorbeeld van iemand hier op 't forum)
beetje bobbelig omdat ik 'm snel moest maken maar was wel errug lekker. Bekleed met marsepein, wederom gevuld met bbr en jam
dit is een kleintje, had niet genoeg eters voor een hele taart maar wilde toch een keertje die leuke muisjes maken, ook van iemand van dit forum ge(inspi)pikt
alleen gevuld met jam
en afgelopen week ook nog dit lieve hertje gemaakt
wilde er een mooie kersttaart van maken maar werd uiteindelijk ook last-minute werk dus maar snel een plakkaatje met 'fijne kerst' erop geplakt.
en deze lieve beestjes zaten te wachten op een taart, maar mijn vriend had ze toen 'ie 's avonds thuis was gekomen gewoon opgegeten
hebben jullie dat ook, als je bijvoorbeeld zo'n lief hertje hebt gemaakt dat je 't beetje raar vind als 'ie zomaar in

:S:S:S:S