1

Onderwerp: Chocolade cups

De vraag is volgens mij al eens gesteld, maar kan het helaas niet meer terugvinden. Ik ben op zoek naar chocoladecups. Die je kunt vullen met bijv. een mousse. Ik wil ze gebruiken voor een toetje bij het kerstdiner, dus wil ze graag voor die tijd in huis hebben. Weet iemand waar ik ze kan bestellen of dat ze bijv. verkrijgbaar zijn bij Makro, Sligro of iets dergelijks.

2

Re: Chocolade cups

Ik heb ze pas bij de Aldi gekocht.

Groetjes,
Marianne

3

Ik maak ze zelf. Strijk drie lagen chocolade in silicon vormpjes (tussen de lagen door laten stijf worden) en dan kan je ze vullen met mousse. Erg lekker om witte en melk chocolade mousse te kombineren. Strooisel van Witlon smaakt er ook heerlijk op.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

4

Bij Hanos hebben ze dozen vol! Allerlei verschillende vormpjes. Maar wel heel veel in een doos en dus vrij prijzig als aanschaf. 30 euro ofzo.

Zelf maken lijkt me een stuk voordeliger. Zag gisteren bij Xenos siliconenvormjes in verschillende modellen. Ideetje?

Groetjes,
Petra

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Bedankt voor jullie reacties. Zelf maken is even geen optie, omdat ik nog te druk ben met werk. Moet ik even een rustiger moment voor uitzoeken. 30 euro vind ik enigszins meevallen. Zeker omdat ik het samen doe met twee vriendinnen. Dus 10 euro p.p. vind ik heel netjes (uit eten is duurder :)). Aldi had ik ook wel iets gezien in de folder, maar dat waren koekbakjes, bekleed met chocolade. En ik wilde net eventjes iets anders ;).

6

Bij jou in Almere zit ook een Cook & Co (Zoetelaarpassage 38) en daar verkopen ze ook chocoladecups, chocoladelepels etc. per 8 stuks in een doosje voor 2,99. Misschien een optie?

Groetjes, Tessa

7

Absoluut een goede tip. Moet van de week nog zeker in de stad zijn, kan ik ze gelijk meenemen. Had ze er eigenlijk nog nooit gezien. Bedankt!