1

Onderwerp: Dit is wel erg vreemd...

Ik zou bijna denken dat ik het niet kan, bakken :lol:

Ik heb die bananencake van de 3kleur, en ik dacht laat ik die eens gezellig maken voor het kerstdiner op school vanavond. Lusten die kinderen vast wel, bananenminicc's...

Maar wat vreemd zeg... het beslag vond ik al een beetje raar... nou ja, dat kan natuurlijk, dat het anders is dan anders.
Ik heb de caisses bijna helemaal vol gespoten, maar de cc's komen niet eens boven de caisses uit! Het blijft even laag als wat ik erin spuit :/
En er ligt een plasje van iets, lijkt op ordinair vet,

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Dit is wel erg vreemd...

Ik heb er geen ervaring mee,
maar omdat je zegt dat het beslag al anders dan anders was,
waren alle ingredienten nog goed?
heb je het recept goed opgevolgd?
als de smaak goed is, zou ik ze nog wel gebruiken,
maar dat vet vind ik wel erg raar...

Geen idee dus....misschien krijg je van anderen nog tips!
Succes!

3 Laatst bewerkt door Carin (18-12-2008 11:42)

Ik heb het recept gebruikt wat op de verpakking staat, uit mijn hoofd is dat 250 gr boter en 3 eieren, klinkt op zich wel goed zo die verhouding.
En ik heb het pas gekocht dus ik ging ervanuit dat het wel goed is. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar niet verder naar gekeken :s

EDIT ik heb even gecheckt, tht is aug-09

EDIT 2 de overige ingredienten waren ook goed hoor, eieren... dat ruik je gelijk als die niet goed zijn (en die zijn ook pas vers gekocht) en boter stond op 29-01-2009 en zag er verder prima uit. De melk had ik vanmorgen ook in m'n koffie en toen was 'ie nog prima :lol: dus dan is 'mie vast een half uur later niet zuur :/

EDIT 3 ik snap het echt niet... maar vind het eigenlijk best grappig dat zoiets mij ook eens een keer gebeurt :lol:, hoewel ik misschien wel nieuwe cc's moet gaan maken en dan dus niet blij ben :nooo

Groetjes, Carin

4