1

Onderwerp: aardbeien kwarkcreme

heeft iemand al ervaring met de oetker lillifee aardbeien kwarkcreme.je moet het aanmaken met kwark en melk,zou ik de melk door slagroom kunnen vervangen.
alvast bedankt.

2

Re: aardbeien kwarkcreme

ik heb geen idee, maar ik zie toevallig dat je van Ooltgensplaat bent, wat leuk, daar woont mijn zus. Ooltgensplaat kom je verder niet zo vaak tegen ;) het viel me gewoon op.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Mijn oma woont daar ook! Wat grappig, was me eigenlijk niet opgevallen!

Maargoed, je hebt nu nog geen antwoord op je vraag, en ik weet het antwoord eigenlijk ook niet :S
Dus aan mij heb je verder niks :D

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Ik denk dat je op zich de melk wel kan vervangen door slagroom. Laat je ons even weten hoe het is geworden??? Zal wel zoet zijn denk ik alleen, maar heb het nog nooit geprobeerd.

Ze hadden wel ooit van die yoghurt-bavarois-poeder (smaak bosvruchten) en die was h

Mijn website: Presentaart

5

we zitten net iets buiten ooltgensplaat met een strandpaviljoen,het viel altijd onder willemstad.maar sinds een jaar heb ik het adres van ooltgensplaat.zaterdag vieren we de verjaardag van mijn zoontje en ik ben bezig met een little people taart en een thomas de trein taart en wilde deze met de kwark vulling doen.ik ga het gewoon proberen en jullie horen het van mij.

6

dit bericht had ik al een tijdje geleden geplaatst, ik heb de lilifee gebruikt gewoon met melk en het was erg lekker,ik heb de vulling wel een flinke poos in de koelkast gezet.