Onderwerp: patroon voetbalshirt
Heeft iemand een patroon van een voetbalshirt ?
Gewoon de buitenlijntjes, het is voor koekjes van uit te snijden.
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » patroon voetbalshirt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand een patroon van een voetbalshirt ?
Gewoon de buitenlijntjes, het is voor koekjes van uit te snijden.
als je het intikt op google afbeeldingen (voetbal shirt of voetbal t shirt) dan krijg je er wel bruikbare..
K
helaas niet...
Ik zoek echt een zwart wit patroontje. Gewoon om het mezelf gemakkelijker te maken, anders maar weer zelf tekenen.( En dan een simpel vooraanzicht.)
Het zal wel lukken.
Hoi karen,
er bestaat zelfs een koekjes uitsteker van stadter in de vorm van een voetbal tshirt ongeveer 7cm groot
Ik geloof dat Inge ook spullen van stadter in de webshop heeft.
Er is zelfs een heel setje met broek en schoen etc er bij.
Misschien het informeren waard?
Dank je wel Ria !
Ik ga eens op zoek naar een ietwat groter prentje hiervan, dat kan ik ook als basis gebruiken. 7 cm is eigenlijk een beetje te klein . Ik ga ze zo'n 10 tot 12 cm maken.
Maar dit is heel bruikbaar.
als je het intikt op google afbeeldingen (voetbal shirt of voetbal t shirt) dan krijg je er wel bruikbare..
K
Ik heb het ook even geprobeerd bij google ik heb gezocht op
(gewoon bij internet en niet op afbeeldingen zoeken bij google)
afbeelding ajaxshirt
afbeelding feyenoordshirt
en ook op afbeelding voetbalshirt krijg ik een aantal shirts
Je kunt ze toch gewoon zwart wit uitprinten (even je printer instellen) een ook als je de plaatjes opslaat en bewerk in bv Word dan kun je ze groter en kleiner maken
Succes
Weet ik allemaal hoor, maar al die shirts staan er toch altijd een beetje "frommelig" op en ik wil gewoon alles echt recht op de millimeter.Niet zo ongeveer.
Je kan dan zelf beginnen die lijnen recht te trekken en zo maar ik kies de weg van de minste weerstand
Ik heb het, dus moet ik ook niet zelf beginnen te tekenen op de pc want dat doe ik niet graag.
En als het een beetje afwijkt begint me dat na een heel aantal koekjes heel erg in het oog te springen en dat haat ik dan, daar erger ik me dan aan.
Zo print ik dikwijls koekjesuitstekers en vergroot die en dan zit je goed. Mijn haardrogers en kam zijn onder andere gemaakt met de print van die uitstekers van een Amerikaanse site. (als ik niet de tijd heb om dat nog proberen te bestellen)
(En die shirtfotootjes die je met duizenden vind , dat was het niet.
Anders had ik de vraag niet gesteld.)
Trouwens als je dat dan uitprint is het erg handig om te lammineren (zeg ik dat goed ?)
Dan kan je het veel langer hergebruiken, anders wordt het al snel een vettig smoezelig papiertje.
Maar ik heb het ondertussen al.
dank je wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » patroon voetbalshirt