Onderwerp: koekjes met relief
gemaakt met de nieuwe uitstekers van de Hema
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes met relief
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gemaakt met de nieuwe uitstekers van de Hema
oo die zijn leuk zeg!
Zag net je andere topic, dus moest gelijk even kijken!
Super tip!
Zag ze net ook liggen en was al benieuwd hoe dat eruit zou zien.. Zo dus! Erg leuk hoor!!
Hee wat een leuke koekjes.
Dat ziet er leuk uit!!
Ja leuk! Ook maar weer aanschaffen......
Wat grappig, leuk!
Oh ja...die zien er zeker leuk uit....ik geloof dat ik je andere topic ook maar moet lezen
Geweldig!
Ik heb ze inderdaad van de week ook gekocht en wilde het al melden op het forum, maar je bent me voor. Ze zien er leuk uit. Welk koekjesdeeg heb je ervoor gebruikt?
Ik wil de trein gaan maken voor de traktatie van mijn zoontje binnenkort. Ik had gedacht om er een lolly van te maken en te versieren. Maar moet nog even verzinnen hoe, want ik heb nog nooit gewerkt met icing.
Ik heb het koekjesdeeg van PP gebruikt (recept staat bij de recepten hier op de site)
Je moet wel deeg hebben dat gemaakt is van gewone bloem en ZONDER bakpoeder, anders vervormen je koekjes heel erg en is het effect weg.
Als je er lolly's van wilt maken moet je het niet te dun uitrollen, liever rond de 8 mm dik, anders past je stokje er niet meer in.
Werken met icing is helemaal niet moeilijk, gewoon aan beginnen.
Veel succes.
Leuheuk!!!!!!!!!!!! Hema zei je??? hahaha dat wod weer shoppen alsof ik nog niet genoeg heb...hahaha
Dank je wel voor je topic! Sinterklaas heeft me na een snelle mail gelukkig deze auto/trein uitstekers gebracht in plaats van een door mijn praktische echtgenoot bestelde koekenpan!
En Otis herkende de koekkoek direct: "Aut
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koekjes met relief