1 Laatst bewerkt door Carola (27-11-2008 19:30)

Onderwerp: kapsel opmaken en weer invriezen?

Hallo allemaal,

Ik weet eigenlijk niet of dat in deze topic hoort, maar ik heb even een vraagje; Ik heb drie kapsels in de vriezer, en die wilde ik donderdag afsmeren en vrijdag afmaken, maar dat is best veel werk nog. Nu lees ik over helemaal klaarmaken en invriezen, maar kan ik ook de kapsels ontdooien en op/afmaken en dan weer invriezen of zouden jullie dat niet doen? Dan word het namelijk twee keer ingevroren. Kan dit wel?

groetjes en bedankt voor de eventuele reacties!

Carola

2

Re: kapsel opmaken en weer invriezen?

Ik zou hem zeker niet twee keer invriezen. Hierdoor wordt de kwaliteit en structuur van het kapsel veel minder. Je zou wel heel snel kunnen snijden en vullen, zodat het kapsel nauwelijks ontdooit, en dan weer de vriezer in. Maar als je nog helemaal wilt bekleden enzo denk ik dat het te lang gaat duren... :s

3

Dat kan wel hoor, ik merk er zelf niks van!

4

Ik heb het ook wel eens gedaan, niets van te merken!

5

Bedankt voor jullie reacties! Ik probeer het gewoon met 1 uit, die is dan voor eigen gebruik. (smile) Dan weet ik het voor de volgende keer.

groetjes,

Carola

6

Gewoon doen hoor, kan geen kwaad, je proeft er niets van, heb het zelf ook zo gedaan.

7

er zijn er een aantal die het wel doen, en een aantal niet.
Ik doe het bij voorkeur niet, maar heb het nog niet geprobeerd en geproefd.

Mijn website: Presentaart

8

ik zou  het zelf niet zo snel doen, maar ja, als het is voor eigen gebruik kun je het inderdaad gewoon proberen.