1

Onderwerp: mexican paste een kleurtje geven

Weet iemand of je mexican paste een kleurtje kan geven?
Ik had bedacht of mooie vlinders te maken de cutters. Maar nu heb ik mexican paste gemaakt en het is dus niet wit zoals ik dacht maar een vies kleurtje beige. juk!

2

Re: mexican paste een kleurtje geven

Ja natuurlijk kan je dit kleuren maar ik zou je aanraden om maar een klein deel te kleuren en dat door een sateprikker of dergelijk in de kleurstof te drenken en bij de paste te doen totdat je de kleur krijgt die je wenst...want de kleur is soms snel te donker en zo kan je hetzelf in de hand houden.Hoop dat je hier iets aan hebt...

Lientje schreef:

Weet iemand of je mexican paste een kleurtje kan geven?
Ik had bedacht of mooie vlinders te maken de cutters. Maar nu heb ik mexican paste gemaakt en het is dus niet wit zoals ik dacht maar een vies kleurtje beige. juk!

Vele en lieve groetjes Nicole

3

bedankt, dan ga ik ze vandaag eens even wit kleuren... gelijk een goede basis voor als ik ze wil schilderen...

4

Je kunt ook de mexican paste zo gebruiken voor je vlinders, laten drogen en ze daarna met dust of een klein beetje gel gemixt met alcohol verven. En dan weer laten drogen natuurlijk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

5

Je kunt inderdaad schilderen als je ze al hebt gemaakt, zoals Lieselotte (lilo) zegt. Deze heb ik zo gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HHAZVJK4.jpg
Ook kan je je mexican paste kleuren net zoals fondant en dan de vlinders uitsteken.

Mijn website: Presentaart