1

Onderwerp: floral wires

hey
ik heb een vraagje

ik wil van die floral wires http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … ath=21_185

om bijvoorbeeld sterretjes uit je taart te laten springen snappen jullie hem nog ik kan er zo even geen plaatje van vinden
ik neem aan dat je daar de floral wires voor gebruik
maar welke kun je het beste gebruiken?

alvast bedankt!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

2

Re: floral wires

Die met papier gecoate zijn echt speciaal om bloemen mee te maken, de witte voor de losse bloemblaadjes en de groene voor de blaadjes. Voor die 'fonteintjes' zijn de zilveren of de gouden misschien het meeste geschikt!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

oh dankje weer wat bij geleerd :D
weet je toevallig ook welke dikte het beste is

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

4

De dikte van de draadjes loopt af, dus 20 is dik en 32 is heel dun. Het hangt af van hoe zwaar/dik/groot je decoratie is die je erop wilt doen. De 32 draadje worden bijv. meer gebruikt om 1 blaadje te maken van bijv. een lelie en dan zet je al die draadje bij elkaar en tape je ze samen in zodat het 1 bloem wordt. Voor decoraties die je op draad wilt zetten zou je 24 gauge kunnen nemen, dat houdt meestal wel. De goud en zilver draadjes zijn bij ons ook alleen in die dikte. De 20 gauge is echt heel stevig.

De witte papieren draadjes kun je met een beetje kleurpoeder (dusting colours) ook een kleurtje geven, dat geeft ook nog een leuk effect.

Let op: zet je draadjes nooit direct in je taart, maar altijd in een soort hulsje (een flower spike bijvoorbeeld)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

5

plop

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

6

Plohop?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

dankje inge!
kan ik me winkelwagentje weer vullen :D