Onderwerp: Nieuwe voordeur, Rood/wit en kasteel
Heb een lekker druk weekje. Sinds een paar weken willen steeds meer mensen een taart bestellen. Erg leuk leuk leuk leuk! Ik wordt er in ieder geval erg blij van. Tegelijkertijd ook onzeker. Of het wel lekker was en leuk genoeg, enz. enz. enz. grrrrrr. Ben altijd weer erg blij als ik achteraf hoor dat ze leuk en lekker waren.
Een verhuistaartje gemaakt voor mensen (van rond de 70) die na hun hele leven in een vrijstaand huis gewoond te hebben, nu verhuizen naar een appartement!
Het is geen geweldige foto, beetje overbelicht en laat op de avond.
Gevuld met slagroom en frambozen en frambozenjam.
Een vroegere huisgenoot is getrouwd en had op mijn hyvespagina al mijn taartfoto's gezien. Erg leuk dat ik hun taart mocht maken. Geen grootse bruiloft, maar een klein feestje thuis, met taart! Rood/ wit met hartjes. De letters van hun naam zijn in hun favoriete kleuren.
Gevuld met bonbonbloc en viervruchtenjam.

Ook nog een kasteeltaart gemaakt voor ons 7 jarig neefje. Compleet met ingezakte toren. Niet geheel naar mijn zin. Ben nogal perfectionistisch en dan zijn dit soort torens die niet mooi tegen de taart willen blijven staan een ramp (tips, tips, tips??). Gelukkig was de jarige erg blij met z'n "coole taart"
Gevuld met diverse vullingen.

Bedankt voor het kijken en tips zijn welkom!
Groetjes van Suzanne