Onderwerp: Wilton Icing Color Kit 12 x 14gr
Wie heeft dit setje gekocht bij de webshop?
Wat vonden jullie er van?
Kun je er mooie fellere kleuren mee maken (marsepein) of zijn het pastel kleuren?
Is het zwart ook echt zwart?
Taartenhof
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wilton Icing Color Kit 12 x 14gr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie heeft dit setje gekocht bij de webshop?
Wat vonden jullie er van?
Kun je er mooie fellere kleuren mee maken (marsepein) of zijn het pastel kleuren?
Is het zwart ook echt zwart?
mooie felle kleuren! ik heb hem niet, maar heb wel losse potjes gekocht. Die middelste op dat rijtje zijn denk ik wel pastel kleuren.
T scheelt ook al als je marsepein gebruikt, fondant is veel lastig te kleuren.
Ideaal!
Echt zwart is moeilijk net als echt knalrood! Evt. voorgekleurd kopen.
Marsepein kleurt altijd een beetje door, als het een paar uur laat liggen is de kleur vaak nog wat intenser.
Vind ze niet zo super, heb me nu de americolor kleuren besteld heb gehoord dat die beter kleuren.
Ben benieuwd of dat zo is, krijg ze denk ik volgende week
ahh bedankt..
Echt zwart is ook niet echt nodig maar met die rot kleurstoffen van de toko kreeg ik op zijn meest een vaal grijs/groenig kleurtje
@ Birgitta, die zijn niet bij deze webshop te koop toch?
americolor is niet bij de webshop te koop. bij taartendecoratie wel.
En als je eerst die vloeibare dingen van de toko gebruikte, nou bereid je dan maar voor... dit gaat een heel verschil worden!
mijn rood en zwart kleur ik altijd wel met wilton en dat gaat prima.
net wat tompoes zegt, even paar uur laten liggen en ze zijn prima!
ik heb deze set ook, alleen dan maar 8 kleurtjes. het zijn gewoon mooie felle kleurtjes hoor!
en voor zwart en rood heb je gewoon iets meer kleurstof nodig. vergeet geen handschoentjes aan te doen bij deze 2 kleuren... de handschoentjes een beetje insmeren met crisco en het kleuren gaat prima!
toevallig net nog 2 x 250 gram rood en zwart gekleurd haha!
Ik ga toch deze maar hier bestellen... dat zal idd een schok worden in vergelijking met toko kleurstoffen
Dus deleukstetaartenshop.. bereidt je voor want mijn verjaardagsgeld gaat op
Ik ga toch deze maar hier bestellen... dat zal idd een schok worden in vergelijking met toko kleurstoffen
Dus deleukstetaartenshop.. bereidt je voor want mijn verjaardagsgeld gaat op
Hoe duur is het ong bij de toko ? (Je bedoelt toch de turkse toko'tjes ?)
Veel kleuren of hebben ze alleen de primaire kleuren?
Ik heb ze van de molen maar dat is hetzelfde als bij de turkse/indische toko
Ik heb geel, rood, groen, blauw en zwart
Maar het is en vloeistof (wordt je marsepein/fondant plakkerig van) en je krijgt er maximaal pastelkleuren van.
Ik betaalde 1,20 per flesje van 10 ml (je doet er wel lang mee )
hoi
Ik heb net deze set gekocht, ik ben benieuwd... ik had ook de toko kleurtjes, ging ook goed hoor....... het kan altijd beter.
De toko kleurtjes waren evengoed ook duur: 3,50 p flesje voor felle kleuren veel nodig waarvan de marsepein weer raar werd, ik heb nu een paar kleine stukjes gekleurd voor roosjes zag er mooi uit.
Volgens mij een goede investering.......
Ik heb er over getwijfeld, maar gezien de ervaringen van felle kleurtjes van Americolor heb ik die besteld en die werken echt goed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Wilton Icing Color Kit 12 x 14gr