1

Onderwerp: Jam meebakken in de cupcakes???

Kan dat heeft iemand dit al eens geprobeerd???? Lijkt me wel net zo makkelijk hoef je de cuppies naderhand niet meer te vullen. Ik vraag me alleen af of de jam dan nog lekker is???????

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Jam meebakken in de cupcakes???

Ga het toevallig vanmiddag proberen, het schijnt goed te lukken, heb het al meerdere malen op het forum gelezen. Gewoon een schep beslag in je cc dan jam en weer beslag eroverheen.

3

Jam meebakken heb ik nog nooit gedaan, lijkt me dat er dan toch gaten gaan vallen in de cupcakes.
Maa rheb je de cupcakes volgens recept van Lara M al eens geprobeerd. Kijk maar eens op haar site www.taartacadabra.es
Een heel lekker recept met jam in het beslag. Mjammmm!

linda1 schreef:

Ga het toevallig vanmiddag proberen, het schijnt goed te lukken, heb het al meerdere malen op het forum gelezen. Gewoon een schep beslag in je cc dan jam en weer beslag eroverheen.

Ohhhhhhh laat me even weten hoe het gegaan is........ben zo benieuwd.

Liefs van Anke

Babs schreef:

Jam meebakken heb ik nog nooit gedaan, lijkt me dat er dan toch gaten gaan vallen in de cupcakes.
Maa rheb je de cupcakes volgens recept van Lara M al eens geprobeerd. Kijk maar eens op haar site www.taartacadabra.es
Een heel lekker recept met jam in het beslag. Mjammmm!

Dank je ga ik eens naar kijken!

Liefs van Anke

6

Ik heb een keer geprobeerd en het gaat prima! Het effect is niet precies hetzelfde als achteraf vullen, maar dit is ook heel lekker, en een stuk minder werk :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Nou ze zijn klaar en ze zien er prachtig uit, hoe ze proeven weet ik nog niet, ga ik vanavond testen.

8

Nou ik neem mn woorden terug, haal net de cc uit de cc vorm en aan de onderkant zit nu dus de jam, terwijl ik het tussen het beslag had gedaan. Hoe kan dat nu, naar beneden gezakt. Balen, gelukkig had ik de helft met en de helft zonder gedaan, nu dus maar 6 cc te decoreren. Maar toch weet ik dat het kan, wat heb ik nu verkeerd gedaan? Teveel? Heb er een theelepeltje in gedaan.

9

Ik doe het altijd. Lekker hoor. Soms zakt het wel een beetje naar onder maar zie daar zelf het probleem niet van. En iedereen vind ze heerlijk.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

10

Ja maar als je je cc dan uit het papiertje haalt dan zit daar dus de jam. Heb er net 1 geproefd, maar ze zijn wel lekker. Bij mij zit echt alle jam trouwens onderin. Heb gewoon cakebeslag gebruikt.

11

Waarom moet je ze dan uit het papiertje halen? Dat gebeurt toch pas bij het opeten. Papiertje naar beneden vouwen en hap :lol:

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

12

Ja je hebt gelijk ook. Nou dan ga ik ze vanavond toch maar gezellie aankleden. Bedankt.

13

Oke dames bedankt ik ga het maar eens proberen want binnenkort moeten er een heleboel gemaakt worden en dan is vullen achteraf veeeeeeeeeeel werk!

Liefs van Anke

14

Bij mij zakt het ook altijd naar de bodem. Of ik het nu tussen 2 laagjes beslag doe of een klodder erop.