Onderwerp: chocolade biscuit???
Ik maak altijd mijn biscuit van de mix van Soezie,maar moet nu een chocolade biscuit maken,hoeveel cacao moet ik er dan doorheen doen!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade biscuit???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik maak altijd mijn biscuit van de mix van Soezie,maar moet nu een chocolade biscuit maken,hoeveel cacao moet ik er dan doorheen doen!!!
Ik heb even met de zoekfunctie gekeken,en heb gevonden dat je bij de mix van 330 gram,40 gram cacao moet doen en 25 gram poedersuiker,maar ik moet een grotere taart maken,met 430 gram mix,hoeveel cacao zal ik er dan doorheen doen????
Persoonlijk zou ik geen cacao door de mix doen.
Dan wordt het namelijk wat droger van.
Ikzelf smelt altijd een stuk chocolade en die doe ik aan het eind bij de mix in.
En geloof me dat is erggggggggggggggggggggg lekker.
Maar houd er ook rekening mee dat de taart dan wel wat machtiger is dan een gewone biscuittaart!
Ik weet niet wat voor maat taart je moet maken,dus ff een beetje kijken hoeveel erin moet!!
Ik heb even met de zoekfunctie gekeken,en heb gevonden dat je bij de mix van 330 gram,40 gram cacao moet doen en 25 gram poedersuiker,maar ik moet een grotere taart maken,met 430 gram mix,hoeveel cacao zal ik er dan doorheen doen????
Dan heb je dus bijna 1 derde meer, dus 53gr. cacao en 33 gram suiker.
Maar inderdaad, ik heb pas met cacao koekjes gebakken, maar vond ze wel wat droog.
Maar ze zeggen dat als je er een extra ei(eigeel)doorheen doet dat dat het droge compenseerd!!!
Ik moet een biscuit voor een vorm van 28 cm maken,dus 430 gram mix,7 eieren etc.
Maar als ik nou dus gesmolten chocolade erdoorheen doe,hoeveel dan ongeveer??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade biscuit???