Onderwerp: ook ik ben verslaafd!

Hallo allemaal,
ik heb voor mijn eerste taarten hier wat informatie opgezocht en heb mij net geregistreerd als gebruiker van dit forum.

Ik ga hier posten onder de naam ilovecakeandcookies. Waarom? Omdat ik er ook echt van hou! Leuk om te maken en ook niet vervelend om op te eten ;-)

Mijn verslaving (kan ik het na 3 taarten al zo noemen?) is begonnen toen ik voor mijn zoontje die 1 werd op zoek was naar een woezel en pip taart. Deze waren bij de bakker niet te vinden! Ik besloot de gok te wagen en hem zelf maar te bakken. Ik heb hier en daar op internet wat informatie opgedoken en gekeken bij de online workshops en het resultaat was super al zeg ik het zelf. Nu afgelopen week een taart voor mijn eigen verjaardag geknutseld en iedereen dacht dat hij gewoon van de banketbakker vandaan kwam. Pas toen ik ze wees op het niet aanwezig zijn van de taartdoos viel het kwartje....

Dat was natuurlijk erg leuk om te horen maar er valt nog een hoop te leren. Ik hoop dat ik op dit forum een hoop inspiratie en wijsheden kan halen en misschien op den duur zelf anderen op weg kan helpen!

Tot forums! Groetjes Zo

2

Re: ook ik ben verslaafd!

welkom op die te gekke forum :)

Dank je!

4

Welkom op dit leuke en gezellige forum en veel plezier tijdens bakken en decoreren.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.