Onderwerp: Clara met bruid en bruidegom
Gisteren is het uiteindelijk gelukt om Clara te voorzien van haar bruid en bruidegom. Dubbel was het uiteindelijk wel, omdat ik mijn lieve schoonpapa gisteren moest begraven. Maar uiteindelijk was het toch wel weer even ontspannend om te doen.
De bruid was een lastige bruid, elke keer als ik haar jurk klaar had, brak deze en kon ik weer opnieuw beginnen, maar uiteindelijk is het gelukt. Niet helemaal zoals ik in mijn hoofd had, maar de vrienden van het bruidspaar waren erg tevreden. Het is de bedoeling dat het bruidspaar met clara bovenop de etagere komen te staan, deze is door de bruidegom zelf gemaakt, en daaronder komen allemaal vlaaien. Het was eerst de bedoeling dat ik ook de taart zou maken voor 300 gasten maar dat vonden ze erg prijzig worden, omdat het een jong stel is wat trouwt vanaf de boerderij en ze toch iets anders wilden als anders heb ik dit gemaakt. Clara heb ik geinspipikt van onze wendy waarvoor hartelijk dank Wendy!!!
Het was de eerste keer dat ik dit heb mogen doen, en vond het reuzespannend. Kan dan ook niet wachten totdat ik op cursus mag bij Wendy voor het bruidspaar. 
de bruidegom
Het bruidspaar van bovenaf