Onderwerp: Dansend paar heeft nog geen dansvloer
Vind hem best wel leuk geworden en vind het zo gaaf dat het paartje is blijven staan.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dansend paar heeft nog geen dansvloer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vind hem best wel leuk geworden en vind het zo gaaf dat het paartje is blijven staan.

Een heel leuk paartje!
Weer eens wat anders dan die gewone!!
Is het een opdracht?
Wat een heel lief paartje 
En of dat dit een leuk paartje is, dit heb je super gedaan....echt mooi....
wat een leuk stel.
Oh gaaf, doe je dit met of zonder tylose. Ik werk zelf zo min mogelijk met tylose (vind het toch wat plakkerig smaken) maar weet nooit wat er dan mogelijk is. Ben eigenlijk wel benieuwd of anderen tylose proeven (of verbeeld ik het me maar??). In sommige dingen maakt het natuurlijk niet zo veel uit (persoonlijk zou ik zo'n gave topper toch bewaren), gr. Karen
Ja dit paartje is gemaakt met tylose, ik kan je niet zeggen hoe het smaakt want ik begin al zo niet aan de masieve poppetjes. Er moet bij mij echt cake inzitten 
Ja het is niet voor mezelf Dianne. Is voor mensne die 40 jaar getrouwd zijn en aan dansen doen en ook country line dansen en dat word ook op de taart verwerkt..
Wat een leuk stelletje!!
Wat leuk een enig stel.
Nou...ben benieuwd naar de taart, dan!!
Best wel leuk???
Ik vind het een geweldig stel!
Dat doe ik je niet na, hoor! (Nou ja, tot ik bij Wendy ben geweest, misschien, maar dat duurt nog even
)
Ben benieuwd hoe het er met taart uit gaat zien!
Een heel leuk stel!!
super gedaan, knap hoor!
Wat een leuk stel!!
Oooooooooooooooooooooo die zijn leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk. 
Een super stelletje Jo! Heel gaaf.
Werd door een iemand op mijn vingers getikt dat ik dit eens moest bekijken.Weet niet wie hoor
Maar dit is zeker het kijken waard.Wat leuk geworden tante Jo.
Bravo Bravo Bravo. ( Maan maakt nu een diepe buiging)
Werd door een iemand op mijn vingers getikt dat ik dit eens moest bekijken.Weet niet wie hoor
Maar dit is zeker het kijken waard.Wat leuk geworden tante Jo.
Bravo Bravo Bravo. ( Maan maakt nu een diepe buiging)
Oow ja? Wie dan?

Heel mooi!
Wat een schattig stelletje zeg. En wat de bijsmaak van de tylose betreft, ik vind het vies. Maar ja zo'n stelletje ga je toch zeker ook niet opeten, die zet je heel voorzichtig weg om er nog heel lang naar te kunnen kijken en van na te genieten.
super, prachtig 
Wat een deftig jasje heeft de Gom!. Echt superleuk en mooi gemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Dansend paar heeft nog geen dansvloer