Onderwerp: Allerlei: bruidstaart, bumba, mini cooper etc....
Ik lig 'n beetje achter met posten geloof ik. Hierbij de taarten die ik vlak voor en na m'n vakantie heb gemaakt:
Voor 't hippie-klasse-feest van m'n zoontje:

Een last-minute opdracht van de dag voor m'n vakantie. Of ik ook iets met een mini cooper kon. Pffff .... best lastig, maar wel geslaagd vind ik zelf!

Een verjaardagstaart voor Kelly:
Bumba voor Nick. Leuk om te maken, maar hier ging meer tijd in zitten dan ik dacht. 
De verjaardagstaart van m'n dochter. Ze wilde graag iets met dolfijnen ... dus kon ik me eindelijk 'ns flink uitleven op de onderwaterwereld. Volledig geinspipikt van Wendy overigens!
Het bovenste taartje kreeg ik trouwens niet glad. Flink balen, maar volgens mij was 't marsepein net iets te dun uitgerold. Maar aangezien 't toch al nachtwerk was, had ik geen zin in nog een laagje. Maar .... als ik de foto's zie, denk ik: had dat toch maar gedaan!
En last but not least: een bruidstaart voor 100 personen. Het leuke aan deze taart vond ik dat hij is uitgezocht door de gom. Meestal heeft de bruid haar wensen paraat, maar aangezien zij niet kon komen proeven is de gom met z'n zus langs geweest. En hij nam z'n rol serieus .... echt elk detail is besproken. Leuk die interesse!

www.jacstaartjes.nl
. Hij is prachtig geworden!!!!!!!!!!!! De rest trouwens ook!