Onderwerp: bokkenpoot dijkje?
misschien een heel domme vraag, maar als je bokkenpotenvulling gebruikt, ook een dijkje met botercreme? of kan deze vulling niet lekken?
alvast bedankt voor jullie antwoord!
www.pleppestaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bokkenpoot dijkje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
misschien een heel domme vraag, maar als je bokkenpotenvulling gebruikt, ook een dijkje met botercreme? of kan deze vulling niet lekken?
alvast bedankt voor jullie antwoord!
Geen dijkje nodig. Als je op de juiste manier vult heb je NOOIT een dijkje nodig!!!
Carin....sinds jij me dat hebt gezegd....doe ik het niet meer!! Scheelt weer werk en hoeft idd niet bedankt voor de tip!
kun je mij deze tip ook geven, hoe doe je dat?
Ik had bij mijn taart met bokkepootvulling ook geen dijkje gemaakt.
Dit omdat er veel bokkepoot bij de slagroom zat. En omdat ik hem toch ging bekleden.
Heb wel een 2 mm of zo van de rand afgebleven.
Desiree
kun je mij deze tip ook geven, hoe doe je dat?
Blijf met vullen een half centimetertje van de rand af en je hoeft NOOIT dijkjes te spuiten!!!!! Heerlijk makkelijk toch? Ikzelf vind dijkjes spuiten zo'n vreselijk gedoe daar begin ik echt niet aan, en dan te bedenken dat het niet eens n
Ik spuit ook geen dijkjes meer en dat scheel inderdaad. Vond dat idd ook altijd zo'n gedoe!
top, bedankt!
Zorg er wel voor dat je met afsmeren goed de kieren dichtsmeert zodat er geen vulling naar buiten komt.
Ik smeer de kiertjes ook altijd van buitenaf dicht. Doe dan ook meestal liever meerdere dunne lagen vulling dan een hele dikke.
Als ik een hele vochtige vulling zou gebruiken dan zou ik het wel overwegen om een dijkje te spuiten...
Maar eerlijkgezegd maak ik voor slagroom vullingen of bavarois liever een ander soort taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bokkenpoot dijkje?