1

Onderwerp: Kapsel nog invriezen of overnieuw beginnen?

Tja, normaal gesproken bak ik het kapsel altijd een tijd vantevoren, en die stop ik dan na het afkoelen in de vriezer. Echter, nu heb ik zaterdagavond een kapsel gebakken, met de bedoeling die 's nachts te laten afkoelen en zondagochtend in de vriezer te gooien, maar ik ben hem vergeten.... :$
Echt heel onnozel, ik trek de oven open om het eten erin te zetten en knal tegen het kapsel aan. Maar, kan ik hem nu alsnog invriezen of kan ik beter een nieuw kapsel bakken? De taart is dit keer niet voor mijzelf, dus ik neig toch een beetje naar opnieuw beginnen, maar wat vinden jullie? Ik zou ook voor die mensen een nieuwe kunnen bakken en deze voor mezelf in de vriezer kunnen stoppen.

Ik hoop dat jullie tips hebben!

Re: Kapsel nog invriezen of overnieuw beginnen?

Ik zou inderdaad het laatste doen, voor hen een nieuwe bakken en deze voor jezelf bewaren in de vriezer.

Groetjes Renske

3 dagen oud en niet afgedekt zou ik ook niet voor me zelf houden maar bij mij zou hij in de kliko belanden.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

ik zou hem opnieuw bakken. Lekker aan de vogeltjes voeren ;)

5

Lijkt me dus duidelijk! Mijn mamsie weer blij, heeft ze weer wat om in het vogelhuisje te leggen :P (ik heb zelf 2 katten, zal maar geen vogeltjes gaan voeren).

Nou heb ik echter een ander probleem: Ik gebruik altijd de biscuitmix van Zoet, het winkeltje in Burgum. Echter, zij zijn gesloten tot en met donderdag, ik heb vrijdag geen tijd er heen te gaan, en de taart is voor zaterdag.... Hoe valt de mix van de Welkoop uit in vergelijking met de mix die ik nu gebruik? (die ik nu gebruik is volgens mij dezelfde als die van de webshop).

Bedankt voor de reactie! Volgende keer kan ik dus rustig mijn instinct volgen ;)

waar kom je vandaan mischien is er in de buurt nog wat

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

7

Drachten