1

Onderwerp: Vraagjes

Hoi,

Ben heel veel aan het lezen voordat ik mij waag aan mijn eerste taart maar ik zit met nog een paar vraagjes:

Vullen; dijkje van botercreme maken; maar wat doe je dan met de rest van die botercreme?

Boetereren: ik hoor verhalen over laten uitharden enzo als je nu iets maakt moet dat dan lang drogen voordat het op een taart kan?

marsmellowfondant: als je hier iets mee boetseert/puzzelt kan je dat dan ook invriezen?

Uitstekers: hoe dik rol je de marshmellowfondant uit voor een vormpje voor op een taart uit te steken?

Ik weet het veel vragen maar als iemand even tijd heeft.

Alvast bedankt

2

Re: Vraagjes

Met de botercreme smeer je ook weer af en je kan dit invriezen.

Je hoeft je boetseersel niet persee uit te laten harden voordat het op een taart kan hoor. Maar soms is het gewoon makkelijker om het van te voren te maken.

Ik vries mijn boetseersels en puzzeltjes nooit in dus daar durf ik niet op te antwoorden

Ik doe dat zo dun mogelijk, geeft het mooiste effect, vind ik

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3 Laatst bewerkt door Butterfly82 (11-11-2008 17:04)

Dus je kan de botercr

4

Ja ik maak veel in een keer en doe het in zakjes invriezen en haal er bij elke taart een zakje uit. Weer even mixen en klaar voor gebruik.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.