Onderwerp: Mijn eerste geboortetaartje
Eidelijk was het dan zo ver..een baby geboren in mijn omgeving. Ik kon me dus eens heerlijk uitleven op een geboorte taartje. Eerst natuurlijk het kaartje afwachten en toen aan de slag. Het was een beetje een stoere kaart met veel kleurtjes dus dat heb ik in de taart dan ook maar naar voren proberen te laten komen. Omdat ik met zulke kleine stukjes marsepein werkte heb ik als basis ipv luchtig gebak, bananencake gebruikt.
Ik wilde dolgraag de baby van wendy maken maar helaas zat haar workshop voor de komende tijd vol. Dus dan maar zelf aan de slag. Ik vind dat het best aardig gelukt is. Gister het taartje afgeleverd en gelijk even mogen proeven. Vond zelf dat het iets aan de droge kant was maar ik werk dan ook niet zo vaak met cake. Vulling was chocoladefudge & hazelnootcreme.
Nou nu op naar de volgende taart. Er is ook iemand zwanger dus ik denk dat ik me eens op een zwangerschapstaartje ga storten 

* de foto's zijn helaas wat onscherp want snachts gemaakt toen de taart af was en de volgende dag geen tijd gehad nieuwe foto's te maken. Maar op locatie zijn foto's gemaakt dus als ik die heb zal ik die ook eens plaatsen.
)