Onderwerp: invriezen gedecoreerde koekjes - Help
Hoi
Heb een vraagje. Heb reeds gelezen dat je gedecoreerde cupcakes kunt invriezen. Kun je dit ook met koekjes of worden deze mals na het ontdooien?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » invriezen gedecoreerde koekjes - Help
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
Heb een vraagje. Heb reeds gelezen dat je gedecoreerde cupcakes kunt invriezen. Kun je dit ook met koekjes of worden deze mals na het ontdooien?
ben heel benieuwd, lees even mee
waarom zou je ze invriezen? het PP recept kan gedecoreerd makkelijk 2 maand vewaard worden...
Welk recept?
Moet ik ze dan luchtdicht bewaren of hoe kan ik dit het beste doen?
Binnen 8 weken moet ik bevallen. En vandaar dat ik al wat vooruit wilde werken. Lijkt me wel leuk voor in het ziekenhuis (cupcakes en koekjes op stokje) voor de bezoekers.
In februari geef ik een babyborrel en dan wil ik ook voor de kinderen koekjes op een stokje maken. Maar daar kan ik dan ook ruim op voorhand mee starten als ze ca 2 maanden goed blijven.
ik denk dat als je ze ontdooid ze zacht worden maar je kunt het proberen. Met ontdooien dan op keukenpapier ofzo.
PP = peggy porshen, dit staat goed uitgelegd op de site van de koekjesfee.Be
Als je binnen 8 weken moet bevallen zou ik toch nog een maandje wachten, je kan al een paar testjes doen zodat het definitieve ontwerp klaar is.
Karen schreef ergens ook dat cupcakes wel versiert in de diepvries bewaart kunnen worden, dus daar kan je nu al mee van start gaan.
De koekjes bewaar je best al in de verpakking, maar zorg dat er toch een beetje lucht aan kan, dus het zakje niet helemaal dichtdoen (mini opening is voldoende) dan blijven ze lekker hard ipv zacht te worden.
Het recept vd PP koekjes staat ook hier bij recepten:
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … en:Koekjes
Succes!
De koekjes bewaar je best al in de verpakking, maar zorg dat er toch een beetje lucht aan kan, dus het zakje niet helemaal dichtdoen (mini opening is voldoende) dan blijven ze lekker hard ipv zacht te worden.
He? Zou ze juist wel luchtdicht verpakken. Anders worden ze toch juist zacht door de vocht in de lucht??
Mirjam
Koektrommels zijn ook niet helemaal luchtdicht.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » invriezen gedecoreerde koekjes - Help