Onderwerp: Lief bloemenstapeltje voor Roos
Vandaag was het partijtje van mijn dochter Roosmarijn voor haar zesde verjaardag. Omdat mijn ervaring is dat kinderen op partijtjes nauwelijks taart eten, had ik een paar cupcakes gebakken en in de vriezer gestopt, met wat slagroom en smarties ook leuk en lekker.
Maar vrijdagavond begon het te kriebelen....Gevraagd bij het naar bed brengen aan dochtertjelief of ze misschien toch een taart wilde voor haar partijtje? Ja, dat wilde ze graag en ze wilde ook graag meehelpen. Dus daarna nog snel mijn kleinste bakvormen erbij gehaald en een pak cakemix uit de kast getrokken (Nog bedankt, Marianne!) Vanmorgen hebben we er heerlijk samen een uurtje of twee aan gewerkt, heel gezellig. Eindeloos geduld had ze met het uitsteken en opplakken van de bloempjes.... Daarna nog snel opruimen en de tafel mooi dekken. En nog een foto maken natuurlijk! De taart was net klaar toen de foto gemaakt werd, vandaar nog wat watervlekken, sorry...

Hier de trotse jarige met haar eigen taart
Het is dus een ongevulde boerencake met chocolademarsefond, voor wie het graag wil weten...
helemaal opgedoft voor het feest, erg lief!