1

Onderwerp: Letters maken

Hallo,

Ik zie hier de mooiste creaties voorbij komen zeg. Super.
Maar... nu wil ik een Bumba taart maken (Bumba al gepuzzeld en best goed gelukt)
en ik zou graag de naam van mijn dochter in Bumba-letters willen. Ik zie dat wel op sommige taarten maar hoe doe je dat. Gewoon proberen of zijn hier uitstekers voor ofzo.

groetjes

2

Re: Letters maken

Daar zijn geen uitstekers voor.
Kijk eens met de zoekfunctie want er staat wel ergens op het forum hoe je de bumbaletters maakt.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3 Laatst bewerkt door monique53 (06-11-2008 20:16)

ik denk dat ik weet welke letters je bedoelt, die zijn idd erg mooi. Ze zijn te koop in een silo van 50 stuks, alfabet en nummers (plus nog wat uitstekers). Ik weet dat het suikeratelier ze weleens heeft, ik probeer ze steeds te bestellen, maar die zijn meteen op (zeggen ze). Het kost €11.85. Maar,,,,, Xenos heeft ook cookie cutters alfabet op een bakplaat voor €3.99 en die zijn ook erg mooi, alleen iets smaller. Ik heb ze op mijn laatste taart gebruikt, die taart van Denise

Ik lees net jou verhaal terug, je wilt dus echte BUMBA letters, sorry, verkeerd begrepen.

4

Geeft niet Monique. Hier heb ik ook wat aan, altijd handig om te weten.

5

Ik gebruik geen Bumba letters maar misschien bedoel je wel zoiets?
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=32249

Ik heb de letteruitstekers van de hema gebruikt. Eerst de letters uitgestoken. Dan met de sugarshaper dunne witte sliertjes gemaakt, deze om en in de letters gedaan. De letters incl de witte lijntjes op een achtergrond geplakt (of gelijk op de taart) en  daarna nog een keer omheen met zwart sliertje.

Misschien kan je het op deze manier doen?

Groetjes Tweety!