1

Onderwerp: Speelkaarten van ouwel???

Ik heb een opdracht gekregen voor een pokertaart en nou vroeg ik mij af hoe je van die speelkaarten moet maken,kun je dat bijv.op ouwel laten printen,het lijkt mij best wel moeilijk om het van fondant te maken en er dan op te tekenen??
Dus,wie heeft er eens een pokertaart of taart met speelkaarten gemaakt,en hoe heb jij dat gedaan???
Alvast bedankt,
gortjes Darlene

2

Re: Speelkaarten van ouwel???

Nou ik kijk even mee. Ik moet een bridgetaart maken voor volgende week.
Zelf dacht ik ze te spuiten met icing of echt te maken van fondant. Misschien heeft iemand een briljant en makkelijk idee...!

Wat bedoel je met ouwel?

groet
Ester

3

Lijkt me ook erg lastig, maar ik blijf wel even meekijken! Mijn zwager is gek van pokeren en doet dit vaak met vrienden, dus misschien in de toekomst een pokertaart voor de mannen maken.

4

ouwel hoor ik daar  printen hahahah ikke wil je helpen met printen hoor

5

Het mooiste is om ze op fondant of ouwel te printen.Wordt prachtig!Ik heb pasfoto's van mijn dochter op fondant laten printen die waren heel goed gelukt.

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

6

Ja dat kan natuurlijk maar ik heb niet zo een printer...;)

7 Laatst bewerkt door sasba (11-11-2008 21:45)

Esterke schreef:

Er zijn twee dames van het forum die dat in opdracht doen plaatje mailen en klaar..
volgens mij bij Carin uit Oegstgeest en Riet uit Almere?

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=33800

zo kan het toch ook

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

sasba schreef:
Esterke schreef:

Er zijn twee dames van het forum die dat in opdracht doen plaatje mailen en klaar..
volgens mij bij Carin uit Oegstgeest en Riet uit Almere?

Eh, 3 hoor, maar ben geen dame ;-)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

10 Laatst bewerkt door rietdhg (12-11-2008 21:14)

ik heb ze inmiddels voor haar gemaakt op ouwel en ze zijn leuk geworden ben benieuwd naar het eind resultaat op de taart

11

nou ik heb gestunt met icing. Ik had een 53 delige set van wilton gekocht en wilde dit heeel graag uitproberen. Het (slechte)resultaat lag niet aan het materiaal maar aan mij en mijn plaatjes. Ik kreeg de icing niet mooi glad bij het witte van de kaart.
Ik dacht niet dat ik de icing nog dunner moest maken omdat het anders niet hard zou worden. De taart moet ik maken voor vrijdagavond dus de foto's volgen nog op vrijdag of zaterdag....