1

Onderwerp: vader word 50!

volgende week zaterdag word mij vader 50..(ja ik weet 't, ik ben 14 en waarschijnlijk de jongste hier;) maarja je kunt niet vroeg genoeg beginnen:P)
maar mijn vader is echt alles BEHALVE ZO'N ABRAHAM MENS, dus dat wordt'em niet.. maar nou heb ik geen idee wat voor een taart ik wel moet maken!
ik wil echt iets HEEL groots, maar dan ook echt super spectaculair mooi en immens groot. (jammer dat ik niet zon super grote oven heb, maar dat zal wel goed komen:) ik beschrijf mn vaders interres wel even:

-wiskunde freak
-redelijk buikje;)
-sudoku fan

en als ik later nog meer bedenk zet ik 't ewr nog wel bij.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :D

xxx-renate

2

Re: vader word 50!

Maak een sudoky puzzel met in de volle vakjes 50?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

rennnn22 schreef:

maar mijn vader is echt alles BEHALVE ZO'N ABRAHAM MENS, dus dat wordt'em niet..
xxx-renate

Hahaha..ben benieuwd wat jij onder een "Abraham Mens" verstaat want das nou net de grap.
De meeste 50ers zijn dat niet en dat maakt het nou juist ook zo leuk :S
En alleen een Abraham is ook niet leuk, juist de combinatie van werk of hobby maakt het persoonlijk en humoristisch.

Veel succes !

4

http://www.schoolplaten.com/nl-kleurpla … 12427.html

of een puzzel op de taart :)

5

nnicole1234 schreef:
rennnn22 schreef:

maar mijn vader is echt alles BEHALVE ZO'N ABRAHAM MENS, dus dat wordt'em niet..
xxx-renate

Hahaha..ben benieuwd wat jij onder een "Abraham Mens" verstaat want das nou net de grap.
De meeste 50ers zijn dat niet en dat maakt het nou juist ook zo leuk :S
En alleen een Abraham is ook niet leuk, juist de combinatie van werk of hobby maakt het persoonlijk en humoristisch.

Veel succes !

ik bedoel gewoon dat als ik met een abraham taart aan kom zetten dat je reacties krijgt als...leuk...mmm...ja..leuk hoor ;)
maargoed, ik vond het sudoku idee erg leuk!
nog meer suggesties?

btw, hij werkt met computers..

6

iemand?

7

tja wiskunde, getallen computers, kom je al snel in de binaire getallen, je weet wel de 1 -tjes en 0 -len. Dus bijv. 50 in binaire getallen ieder 1tje en 0 letje een eigen taartje, kijken of hij weet wat er staat. Dan ieder cijfertje in een leuke kleur. krijg je een grote taart...
Of anders een of andere moeilijke formule die hij uit moet rekenen waar 50 uitkomt.
Uitrekenen hoeveel sec. hij al geleefd heeft en dit in bites of zoiets weergeven..
Een grafiekje/taart diagram, breuken of zoeiets.....
Als je zo iets wilt doen dan vraag maar, mijn vriendje is ook zo'n wiskunde/ computerfan.. Ik vraag wel of hij kan uitrekenen wat bijv. 50 in binaire getallen is..Of iets anders moeilijks waar je vader nooit van zal snappen hoe gewone mensen dit begrijpen.

8

suz@nne schreef:

tja wiskunde, getallen computers, kom je al snel in de binaire getallen, je weet wel de 1 -tjes en 0 -len. Dus bijv. 50 in binaire getallen ieder 1tje en 0 letje een eigen taartje, kijken of hij weet wat er staat. Dan ieder cijfertje in een leuke kleur. krijg je een grote taart...
Of anders een of andere moeilijke formule die hij uit moet rekenen waar 50 uitkomt.
Uitrekenen hoeveel sec. hij al geleefd heeft en dit in bites of zoiets weergeven..
Een grafiekje/taart diagram, breuken of zoeiets.....
Als je zo iets wilt doen dan vraag maar, mijn vriendje is ook zo'n wiskunde/ computerfan.. Ik vraag wel of hij kan uitrekenen wat bijv. 50 in binaire getallen is..Of iets anders moeilijks waar je vader nooit van zal snappen hoe gewone mensen dit begrijpen.

wauw super leuk idee!!!
ik ga m gebruiken:D morgen staat dse taart op tafel, ik maak wel een foto;)

9

ben heel benieuwd..

10

hij zit in de oven! :D

11

rennnn22 schreef:

wie? je vader??
niet doen hoor!

:lol: :D

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

12

rennnn22 schreef:

En hoe is hij geworden????
Is hij al bruin....(je vader) :lol:

Groetjes Marlies.

13

Hoi Renate,
je bent niet de aller-jongste hoor hier nog een jonge taartenbakster;)

14

Ben nou wel heeeeeeeeel benieuwd naar het eindresultaat !!!

Groetjes, Conny

15

niet de jongste?! hoe jong ben je dan? :)
het eindresultaat komt eraan, men vriendin heeft de foto's gemaakt (want mijn mobiel was leeg) en ze moet ze nog ff doorsturen:D
of men vader bruin is geworden?XD

16

Keetie schreef:
rennnn22 schreef:

wie? je vader??
niet doen hoor!

:lol: :D

:lol: :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.